28 באוקטובר מבצע חלבונים של סופר אפקט ב 350 שקלים כולל משלוח עד הבית.. חייגו 0527891777      שורפי שומנים מהטובים בעולם ליפו 6 ועוד לשיחת צאט ויעוץ פנו אלינו בצאט      שורפי שומנים לקיץכנסו לקטגוריה בצד ימין והתחילו חיטוב עוד היום      חדש באתר גופיות לחדר כושר מבחר ענק של מיטב החברות גולד גיים אוטומיקס פיטבול ועוד      כנסו אלנו לקטגוריה פינת המציאון מבצעים על מוצרים כאלו עוד לא ראיתם חדש חדש !!! פינת המציאון      כנסו לראיונות אישים בלעדי לאתר ראיון עם יהודה בנעים אלוף האלופים 2010 של נאבא      ברכות למר ישראל ולאלוף של 2010 יהודה בנעים באירגון נאבבא.      חדש תנסו את המוצר הטוב ביותר שלנו CLA .מחטב את שרירי הבטן ומוריד שומנים      חדש באתר מבחר גדול של שורפי שומנים כנסו לקטגוריה והזמינו.      מבצעים מיוחדים שורפי שומנים שיחטבו אותכם הקיץ הזה. יהיה חם יהיה אשששש     
 
   סל הקניות     ההזמנות שלי     אודותינו     תקנון     שרות לקוחות     שאלות נפוצות     מידע מקצועי     מומלצים 
הרשמה החשבון שלי
0527891777 
לקופה 
 
חיפוש מוצר
מכירות לוהטות
הצטרפות למועדון לקוחות
  הסר הוסף
מיטב המותגים
טיפים לדיאטה ותזונה


 

 

 

 

המלצות למתאמנים

1.      שיקולים בבחירת חדר כושר – לטעמי השיקול הכי חשוב בהרשמה לחדר כושר הוא קירבה למקום מגורים/מקום עבודה. יש אנשים שכל עצם המחשבה להקים את עצמם מהספה כדי להתאמן צורכת מהם 500 קלוריות. לכן, כדי להקל על העניין ולא להוסיף עוד תירוץ לאוסף כדאי שהחדר כושר יהיה קרוב אליכם.    

 

 

 

2.      התנהלות בזמן האימון – למקרה שהתבלבלתם אני רוצה להביא לידיעתכם שמועדון כושר הוא ל-א מועדון חברים. מי שבאמת רוצה להשיג את המטרות שהוא הציב לעצמו רצוי שלא יסחף בדיבורים בזמן האימון, לאורך כל משך האימון השרירים צריכים להשאר במתח גבוה. אימון יעיל של ספורטאים חובבנים חל בין 45 דק' עד שעה ושל ספורטאים תחרותיים בערך שעתיים. 

 

 

3.      ארוחות – אבות המזון מהווים את חומרי הבניין והדלק של הגוף. במידה ולגוף יהיו חסרים האימונים לא יהיו אפקטיביים ואף עלולים לגרום לנזק לרקמות הגוף. מתאמנים רציניים נסחבים איתם לכל מקום עם אוכל. קל וחומר, שגם לאימונים רצוי להביא תמרים, לדוגמא, למיקרה הצורך.

 

 

 

4.      שתיה – או שאתם ספורטאים או שלא. מי שהחליט לאמץ אורח חיים ספורטיבי עליו לוותר על סמים ואלכוהול. אם יצאתם למסיבה ושתיתם אלכוהול תקחו בחשבון שהאימונים בשלושת הימים הקרובים לא יהיו אפקטיביים. לא כל שכן, שאימון בתנאי עייפות, מחלה או תחת השפעת סמים ואלכוהול יכול לגרום לחוסר ריכוז שמוביל לפציעות.

 

 

 

5.      גיוון באימון – השרירים מורכבים מסיבים רבים לכן רצוי לשנות את תוכנית האימונים מדי שבועיים בהתאם למטרות וליעדים שהצבתם לעצמכם. גיוון באימון אף יכול להוסיף מוטיבציה להתאמן. ניתן לעיתים להעזר בשותפים לאימון שבו כל שותף תורם את חלקו בשמירה ומתן ידע מקצועי.

6.      הרגלי שינה – לצערכם הרב לא נית לשנות את השעון הביולוגי של הגוף. אנחנו כמו פרחים גודלים רק כשיש שמש בחוץ. לכן, השעות היעילות ביותר להתאמן הם מהשעה 15:00-18:00. גם אם ישנתם חצי יום והחלטתם בכל זאת להתאמן בערב באופן חד פעמי, אל תאמצו זאת כהרגל, למערכת ההורמונאלית בגוף יש תפקיד מכריע בבניית השרירים ותפקודם.

 

 

 

7.      הטילו ספק בכל דבר - תפקיד המאמן הוא מתן המלצות בצורה הכי מקצועית וחדשנית בתחום. אך אלו הן רק המלצות, במידה והמאמן רשם עבורכם תרגיל שלא התחברתם אליו, שאתם מרגישים שהוא לא מועיל לכם ואף גורם לכאבי מפרקים - וותרו עליו. כל אחד יודע מצויין עמוק בתוך עצמו מה הוא צריך לעשות כדי להשיג את מה שהוא רוצה. הטילו ספק וחיקרו לעומק כל תרגיל ותרגיל שעליכם לבצע, אל תקחו דברים כמובנים מאליהם, בייחוד אם אתם מתייחסים בכבוד לגוף שלכם ומשיקיעים שעות על שעות בחדר הכושר מדי שבוע.

 

 

8.      אירובי ואנאירובי – רוב המתאמנים בחדר כושר רק רוצים "לגדול" ולכן מתמקדים בעיקר בעבודת משקולות. חשוב לי להסביר לכם שאימונים אירוביים מפחיתים את משך ההתאוששות בין סט לסט, תורמים לתפקוד הלב-ריאה והם המשפיעים העיקריים בתהליך חיטוב הגוף. 

 

 

9.      טווח תנועה במפרקים – הרבה מתאמנים מתחילים נוהגים לדלג על גמישות ומתיחות. ההבדל בין השניים מתבטא בכך שמתיחות מהוות כחלק מהחימום והכנה לפעילות גופנית בעוד שעבודה על גמישות מטרתה הארכה של הגידים והרצועות כדי למנוע פציעות ושיפור תפקודים גופניים. בגדול, ככל שהשרירים והרצועות שלכם מתוחים וארוכים יותר הסיכוי למנוע פציעות פוחת פי כמה וכמה, מתאמנים שמטרתם שיפור כוח הגמישות חשובה עבורם אף יותר כי שריר מוארך מסוגל לפתח יותר כוח בזמן מאמץ. מתיחות קלות לאחר האימון ימנעו "שרירים תפוסים".

10התמדה היא סוד ההצלחה – פיתוח גוף הוא ענף ספורט שדורש השקעה והתמדה. שלא כמו משחקי הכדור למיניהם, מי שהחליט לגדל שרירים צריך להתאמן בחדר הכושר מינימום שלוש פעמים בשבוע אחרת המטרה לא תושג. חשוב להתמקד בזמן האימון במה שאתם צריכים לעשות, גם אם התרגיל נראה לכם מביך או שאתם מרימים משקל קל מדי, הסוד להצלחה בפיתוח גוף הוא להיות ממוקדים בעצמכם.

 
חזרה לכל הכתבות 
Copyright © בודי בילדינג Body-Building.co.il
בניית אתרים  |   חנות וירטואלית  |  
אחסון אתרים , חנות וירטואלית