28 באוקטובר מבצע חלבונים של סופר אפקט ב 350 שקלים כולל משלוח עד הבית.. חייגו 0527891777      שורפי שומנים מהטובים בעולם ליפו 6 ועוד לשיחת צאט ויעוץ פנו אלינו בצאט      שורפי שומנים לקיץכנסו לקטגוריה בצד ימין והתחילו חיטוב עוד היום      חדש באתר גופיות לחדר כושר מבחר ענק של מיטב החברות גולד גיים אוטומיקס פיטבול ועוד      כנסו אלנו לקטגוריה פינת המציאון מבצעים על מוצרים כאלו עוד לא ראיתם חדש חדש !!! פינת המציאון      כנסו לראיונות אישים בלעדי לאתר ראיון עם יהודה בנעים אלוף האלופים 2010 של נאבא      ברכות למר ישראל ולאלוף של 2010 יהודה בנעים באירגון נאבבא.      חדש תנסו את המוצר הטוב ביותר שלנו CLA .מחטב את שרירי הבטן ומוריד שומנים      חדש באתר מבחר גדול של שורפי שומנים כנסו לקטגוריה והזמינו.      מבצעים מיוחדים שורפי שומנים שיחטבו אותכם הקיץ הזה. יהיה חם יהיה אשששש     
 
   סל הקניות     ההזמנות שלי     אודותינו     תקנון     שרות לקוחות     שאלות נפוצות     מידע מקצועי     מומלצים 
הרשמה החשבון שלי
0527891777 
לקופה 
 
חיפוש מוצר
מכירות לוהטות
הצטרפות למועדון לקוחות
  הסר הוסף
מיטב המותגים
דיאטה דלת פחמימה

דיאטה דלת פחמימה

 

 

זה כולנו יודעים, נמוך פחמימה תוכניות לירידה במשקל הפכו פופולריים מאוד. אולי אתה יודע אנשים שאיבדו במשקל על ידי ביצוע של ד"ר אטקינס ניו דיאט המהפכה, סוכר Busters, אזור, פחמימות של מכור את תוחלת התוכנית, או דיאטות דלות פחמימות אחרות. בעוד תוכניות אלה עשויים לסייע לך לרדת במשקל, זה מוקדם מדי לדעת אם הם בטוחים. 

 

עם זאת, סוגים מסוימים של דיאטות דלות פחמימות בריאים. למרות חיתוך פחמימות מתוך הדיאטה לחלוטין היא לא רעיון טוב, צמצום מספר "פחמימות רע" (כל אותם סוכרים למינהם פירות לחם פסטות וכדומה) בתזונה יכולים לסייע לך לרדת במשקל בצורה בטוחה.

 

מהן פחמימות רע? בגלל שהם לא ישארו אתכם לאורך זמן, אתה עלול להרגיש שוב רעב זמן קצר לאחר האכילה אותם. דוגמאות: עוגיות, עוגה, קרקרים, תפוחי אדמה, לחם לבן, אורז לבן ופסטה מתעכל מהר מאוד.

פחמימות טובות, מצד שני, נספגים לאט בגוף ועלול לגרום לך להרגיש מלאים יותר פחמימות רע לעשות. דוגמאות: ירקות ירוקים כגון תרד, שעועית ירוקה, חסה, ברוקולי. כמו כן, ירקות nonstarchy ודגנים מלאים הם חלק הכרחי בכל תזונה בריאה.דגנים מלאים ומזונות מקמח מלא גם הם מקורות מצוינים של סיבים.

כי הם נוטים לשמור על רמת הסוכר בדם ברמה עקבית, פחמימות טובות הן בחירות בריאות במיוחד עבור אנשים עם סוכרת.

הנחיות בסיסיות:

  • החלף לחם לבן, פסטה לבנה, אורז לבן עם חיטה שלמים וגירסאות אורז חום מתונה.
  • לקצץ סוכר.
  • להגביל את כמות בננות, תפוחי אדמה, גזר, פירות וירקות עמילניים אחרים בתזונה.החלף את אלה nonstarchy כמו גרגרים (שהן נמוכות של סוכר) וכן ירקות בעלי עלים ירוקים.
  • עוף לאכול ללא עור, קטניות ודגים חלבונים בשר אדום פעם או פעמיים בשבוע בלבד.

זכור כי דיאטה בריאה היא אחת מאוזנת המבוססת על מזונות שמקורם בשני צמחים ובעלי חיים.כמו כן, עם כל דיאטה,

 

 

פעילות גופנית היא המפתח לאבד משקל ולשמור אותה. ברוב המקרים, לפחות 30 דקות של פעילות אירובית בכל יום בשילוב עם אימונים במשקל תעזור לך לשמור על כושר.

 

 

 

סוגי הפחמימות ומקורות

פחמימות פשוטות פחמימות מורכבות
MONOSACCHARIDES DISACCHARIDES POLYSACCARIDES
גלוקוז

  • משקאות ספורט
  • קריאטין תחבורה
  • נוסחאות
  • אנרגיה ברים
  • סודה
  • Weight Gainer
  • משקאות
סוכרוז

  • לוח סוכר
  • סוכר חום
  • סירופ מייפל
  • סוכריות
  • שוקולד ברים
  • עוגיות
עמילן

  • תפוחי אדמה
  • אורז
  • ניצני
  • פסטה
  • בטטות
  • Maltodextrin
פרוקטוז

  • פרי
  • סבולת משקאות
  • אנרגיה ברים
לקטוז

  • חלב
  • מוצרי חלב
     
סיב מסיס

  • קטניות
  • פירות
  • מגולגל אוטס
גלקטוז

  • חלב
  • מוצרי חלב 
     
מלטוז

  • בירה
  • דגני
  • Germinating זרעים
סיבים מסיסים

  • חיטה
  • דגני
  • ירקות

חלבון & Carbs דרושה לאחר אימון?

 

 

 

 

 
חזרה לכל הכתבות 
Copyright © בודי בילדינג Body-Building.co.il
בניית אתרים  |   חנות וירטואלית  |  
אחסון אתרים , חנות וירטואלית